onsdag 16 februari 2011

Meddelanden

Tjena sidelakeare. Jag älskar att åka bräda men har inga åk-kompisar här i Sundsvall... Så om någon har lust att dra till backen och shredda är jag alltid på (om jag inte jobbar). Jag är snäll och jag bits inte, jag lovar ;)
Ring eller dra iväg ett sms så kör vi: 0703040264
Jag är i backen från 14:30 idag.
Fred och kärlek!
Oskar Aronson




Hej! Jag studerar bildjournalistik vid Mittuniversitet och håller nu på med ett moment som innefattar sportfotografering och är intresserad av en photosession i Sidsjöparken med lite grymma åkare i helgen, då jag själv åker lite grann. Så om någon/några är intresserade av att ställa upp att vara med på bild så kan ni höra av er till m...ig här på Facebook, min mobil: 070- 751 66 06 eller min mail: magu1025@student.miun.se
// Marcus Gustafsson


Vi är alltid up for it! Dock så har jag flyttat från staden, men alla som är på för allmän åkning Oskar (vilket är typ alla) kommer kommentera i inlägget (hoppas jag!).

Marcus: Bäst gör du nog i att kontakta Jonas Tollgren så får du lite fina bilder, han är i backen 24/7, övriga är nog jävligt pepp oxå, men Jonas är det säkraste kortet sett till aktiv i backen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar