söndag 3 oktober 2010

howdy

Hallo. Björn Norman heter jag, nick: B-Cam. 25 glada vårar.

Eftersom jag är trött på inte ha några vänner mellan November och April ska jag därför ta upp åkningen denna vinter, (efter ca 13 års uppehåll). Dvs: Sist man åkte var som naiv, framtidslysten, oförstörd 12-åring.

Uppenbarligen skulle jag inte få gå med i detta ädla sällskap genom mina alpina skillz, så därför får/vill jag väl prestera det på det sätt som ligger mig varmast om hjärtat. Nämligen genom att fo-to-graf-era. Lämnade in en intresseansökan till Carnbro på mina tidigare arbeten, (se här). Fick en audition att föreviga railpremiären på Gärde. Vilket uppenbarligen måste lämnat god eftersmak, för helt plötsligt är man inne i värmen.

Öhh.. Just det. Eftersom man måste röra på syltkroppen ibland lirar jag korpfotboll med några andra medlemmar här på SLS. Har väl ca 140 utvalda vänner på facebook. En sambo som är blond och en son på 2 år.

yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar