fredag 26 mars 2010

My Hood

hejsan.

erik nylander heter jag och för de som inte känner mig sedan förr är jag en väldigtsnart25årig grabb som fostrats i true sidelakeranda sedan 2 års ålder. började köra bräda med carnbro, lucke pistol, kempe å massa andra shommar som 9åring i sidelake å har stått på bräda med blandad kontinuitet sedan dess.
Nu bor jag i åre året runt sedan 2,5 år tillbaka å trivs som eeyCaramba! pluggar, knegar å livsnjuter om vartannat. drog av ett ledband i tummen för 1,5 månade sedan som fick opereras å gipsas vilket inte har vart så bra för åkpeppet, men på tisda ska gipse av å solen lär hänga högt resten av säsongen så då ska jag börja bli lite aktiv både på berget å här tänktes d.=P

slänger upp en film från förrförra veckan med lite tajt skogsåkning en go soldag på skutan. en polare oscar som kör me kameran å ja myser på bräda. har beställt en likadan GoProkamera som kommer i veckan kommer bli riktigt skoj.!
kul som fan att det är så många sidelakers, å att man får va med på ett hörn!=D
wooopwopp!!!

första from darle on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar