tisdag 2 mars 2010

hooolllaaa!



Carl Viktor Lindqvist mer känd som Linkan men med XXXXXL-teesen och bandanan även Mikie och LinklÆy. 19 dryga år och har åkt skidor i ca 17 av dem. Körde några säsonger på snowboard kring 9-årsåldern men sen kom snowbladesen och de var ju sjukt mycket coolare! *knäar mig i ansiktet och skäms* Som tur var kom twintipsen och sedan dess är jag frälst.

Tog studenten i våras och har sen dess bara glidit omkring och jobbat lite då och då för att kunna avnjuta vinterns alla godsaker. Tanken var att flytta till Åre alternativt Norge och jobba som skidlärare men Sidelake lockade såklart mer så jag stannade hemma med mamma och pappa i Matfors istället.

Eftersom Facebook är mitt allt på sidan av skidåkningen har jag 660 stabila vänner. Status. Mitt mål är att få mest av alla. Precis som jag försökte på Lunarstorm.

Mina idoler är MIKE HORNBECK och PHIL CASABON. Fast som alla andra skiers gillar jag även TOM WALLISCH... och PRO-WICKLEY såklart.

Ses i backen duuudes, chacha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar