söndag 28 februari 2010

Vad fan gör en Ångetjej i Sidelake


Hej på er alla härliga fans!
Johanna Östlund är mitt namn, 20 år. Kommer ursprungligen från Ånge men för tillfället så bor jag i klmydiahuset i Åre med 7 andra tjejer som jag inte känner.
Kom på för ett år sen att det här med snowboard ju är jävligt skoj.

När vi inte är i backen så jobbar jag på Marknadsfakta där jag alltid sitter med en godispåse, dricker varm O'boy och ringer runt till folk som heter Dranicoticic Velospitjofic och som inte kan prata svenska. Skitjobb med skitlön. Har ingen eftergymnasial utbildning men har fler vänner än Jonas Sjödin på Facebook (525 vs. 491).


Tanken är väl att vi inom en snar framtid ska lägga upp lite klipp, bilder och sånt härifrån Åre för att ni ska bli avundsjuka och komma och hälsa på oss? Längtar hem till Sidsjön lite. Frida Sendelbach, karaokekvällar på Daltons och sånt. Lite sugen på att dra hem till natt i backen är jag allt!


Ja men se så hon njuuter!

Kan inte så många coola snowboardtermer men SHRED OR DIE! Ses på fredag!

1 kommentar:

  1. Frida Sendelbach tar emot dej med öppna armar när du anländer på sundsvallsk mark.

    SvaraRadera