torsdag 25 februari 2010

Presentation

Hej alla läsare. Nu har vi fått ännu ett tillskott till bloggen i form av Kristoffer Norberg (lingon). För att alla ni där ute i cyberrymden ska veta vilka vi är så tänkte jag att vi kan presentera oss själva, vi som skriver här.

Jag går först ut och berättar att jag heter Anders Carnbro, har i skrivande stund 317 vänner på facebook, gillar att åka bräda och pluggar till inköpare/logistiker här i Sundsvall. Har precis sagt upp mig från extrajobbandet på Stadium så knäcker numera bara extra på Moyo (och i sidelake som snowboardinstruktör för friluftsfrämjandet). Mina 2 favoritåkare är Horgmo och the man, D-MAN.


Här är en bild på min fantastiska kompis Jonas Sjödin och mig från winterjam i år när Nicke körde skiten ur övriga åkare i kvalet med sin dubbel cork bs tusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar