tisdag 12 januari 2010

Kanada/US and A

Imorrn bär det av till Vancouver för åkning i Whistler/Black comb och en sväng över till Mt Hood/Mt Baker. Är så sjukt peppad, har packat färdigt allt äntligen (tack Hampe för lånet av boardbagen) och känner nu att morgonen bara får ta o komma innan jag längtar ihjäl mig. Har även en plan, att vara uppe ganska länge ikväll, för att endast få några få timmars sömn (tåget till arlanda går 08.00) så att jag kan sova så fort jag sätter mig på planet från amsterdam till vancouver och på så sätt minimera jetlaget så mycket som möjligt.

Kommer hålla er uppdaterade med lite bilder och video (blir troligtvis en HD kamera medans jag är där oxå, om jag hittar nån). Första inlägget blir dock torsdag antagligen, för er.. onsdag för mig :]

til then, so long.. so long :]

1 kommentar:

  1. Ha de så underbart du kan nu Anders och åk för oss alla ;D

    SvaraRadera